hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل| شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز استان گفت: هدف از شناسایی این نقاط کاهش تصادفات و ارتقا ایمنی محورها است.

 علی رحمتی در بازدید از محور اردبیل- نمین تصریح کرد: به‌منظور ارتقا ایمنی محورها و کاهش تصادفات، نقاط حادثه‌خیز شناسایی می‌شوند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل اظهار کرد: پیش‌ازاین ۱۰۵ نقطه حادثه‌خیز شناسایی‌شده بود که با همکاری پلیس‌راه بخش عمده اصلاح شد و هم‌اکنون ۲۰ مورد باقی‌مانده است و اخیرا نیز ۲۵ نقطه حادثه‌خیز دیگر شناسایی‌شده است.

عضو شورای اداری استان تصریح کرد: اصلاح نقاط با همکاری پلیس‌راه استان عملیاتی شده و به‌منظور تداوم آن منتظریم تائیدیه اصلاح نقاط شناسایی‌شده جدید از سازمان مرکزی ابلاغ شود.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی استان تأکید کرد: هرچند در برخی محورها ضروری است نسبت به بهسازی جاده‌ها اقدام شود اما بررسی تصادفات رانندگی نشان می‌دهد، دقت و مراقبت خود رانندگان نقش چشمگیری در کاهش تصادفات دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان متذکر شد: به‌موازات کاهش نقاط حادثه‌خیز بحث آموزش و اطلاع‌رسانی نیز دنبال می‌شود تا بتوان تعداد تصادفات جرحی، خسارتی و فوتی را در محورهای مواصلاتی استان کاهش داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد